28 aug. 2017 | Aeroventic
4.7
Nya Danfoss kundservice – samma support som tidigare

Vi vill hela tiden hitta sätt att tillhandahålla bästa möjliga service till våra kunder. Med det i åtanke vill vi berätta om några förändringar vi gör på Danfoss.

För att göra det ännu enklare för dig att komma i kontakt med vårt kundservicecenter ersätter vi nu de separata e-postadresserna och telefonnumren för varje produktlinje med endast två telefonnummer och en enda e-postadress för alla produkter.

Från och med 7 september ska du använda e-postadressen kundservice.se@danfoss.com för att kontakta vår kundtjänst och vår tekniska support.

Från och med 5 december behöver du bara känna till två telefonnummer:
Kundservice: 010 888 7400
Teknisk support: 010 888 5995

Glöm inte att uppdatera din adressbok med denna nya information!

Samma kundserviceteam som du arbetar med idag kommer att fortsätta att hantera dina e-postmeddelanden och samtal, men din kundservicekontakt kommer att ha nya verktyg för att förse dig med en ännu mer smidig och effektiv service.

Vad är aeroventic?
  • Vad är aeroventic?

    Aeroventic är en internationell lösning för HVACR industri. Den skapar möjlighet för både tillverkare och distributörer att visa upp deras verksamhet och produkter över hela världen. Ett system som har global räckvidd.

  • Företagsprofil

    Utveckla företagsvärde och presentera dina konkurrensfördelar.

    Visa upp dina kataloger, datorprogram och all information du anser är viktig.

  • Virtuell produkt showroom

    Det är en utmärkt plats att presentera alla dina produkter på ett ställe. Varje produkt har en "Lägg till i offerten" knapp för kundens bekvämlighet. Kunden skickar en förfrågan direkt till dig.

  • News & kanalinformation

    I princip, ör aeroventic en online mässa där du presenterar ditt företag och produkter, visar upp kataloger, knyter kontakter och utvecklar din verksamhet.

Vad du får av oss?
Partners
Vad du får av oss?